...

nananan naaan aan anannaananaaaaa


my heart felt nothin´ !! 
                 "i think god made me spec..




sho de har varit en grym resa! ingen kan ana hahhah waaaaw,
jag dis ram och kar e ett fett tungt gäng! svär!! de var nästan 2v
får se hur länge man e kvar här innan man drar iväg igen! f u c k
sverige, har redan hunnit varai marocko 2 ggr london 1 gång, och
spainen 1gång redan sen jan*10.. tiden har gått snabbt.. nästa thailand!

...


tiden går snabbt, kärleken flyter på mashalla.. snart är de du och jag mot världen!

knullar allt folk som ska snacka skit, lev era egna jävla liv och låt mig va! tro mig ni
tjänar på de asså.. ha de så bra så länge, peace and love 4 ever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0