...

hur gör man när man inte vet vad man ska göra angående ett problem?
och även fast man har försökt ordna allt, hur gör man då?
ska man fortsätta med det man håller på med, eller ska
man försöka hitta en förändring?
eller ska man vänta på att något skall hända? vet inte svar på ngt längre,
känns som att ingen funkar, ja är inte deppig! nej de är ja inte,
ja känner bara ska och ånger, men ja trivs fett bra med det ja har nu!!

så ja har levt nu under de 4 förflutna åren har varit ett hell för mig,
positivf och negativt, ja har ändrat uppfattning om allt! de är bra,
efter dem här 4 åren, efter barcelona så fick ja n hel annan syn
av hur det igentligen ska vara, ja har saknat hallunda/norsborg
så jävla mkt! de är skönt att äntligen vara hemma igen, efter 5 långa år.


nino är den personen som verklgen hjälp mig igenom det mesta,
även disa, min bästabästa vän! 

De som är nämnda är dem som alltid kommer finnas vid min sida ( för man hoppas)

sen finns de annat folk också, mn ingen nämnda inga glömda!

NI FINNS I MITT HJÄRTA ALLIHOPPA!


 






Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR DEN BÄSTA !!

2009-02-24 @ 22:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0