...

hejhej!
kom precis hem ifrån jobbet, stressigt, men ändå lungt. istället för att stå i kassan så
var jag i varumottagningen och hjälpte wendell och plocka upp varor,
men fick dels jobba själv också! Varu mottagningen är kul! där kan man jobba
i sin egen takt och slipper stressa i kassan:) det var sa:s sista dag i dag:(
han som är så snäll och duktig! men han fick jobba under helger och när det
behövdes! det är ju super!

efter jobbet så åkte ja mot hallunda, där jag träffade 2 kompisar, jag gick till vivo
och köpte mjölk till mor, sen nu sitter jag hemma och betalar räkningar.. so fucking poor!

yes dude! min ja skriver senare ikväll när ja kan !

peace- love, and understanding<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0