...

hejhejhej!
idag är det en sån dag som kallas " dagen efter då inget funkar)

ja va ute igår, med disa, sara, givenchy&cristelle(d:s kusiner), sen var
det en andra massa tjejer som ja inte minns namnet på :/ .. va pinsamt..
haha .. men så blir de vi satt i star bar och hade det kul, till sara vart
utslängd, stackarn!! haha .. så ja var tvungen att åka hem med henne ..
för hon vägrade åka hem själv, eller rättae sagt, jä lät henne inte göra de,
hon är min twin, och om ngt skulle hända henne fan skulle ja ta på mej
skulden.. när vi kom runt halv 2 så matade ja sara, samtidigt som jag
hjälpe av henne hennes kläder! ja är en riktigt bra bästa syster, svär..

lite bilder ifrån igår kommer här..




& så var det, blondinen: tvilling sara,
                       mulatten:  min bästastebästaste vän disa tapaila!
                       knäppgöken: de måste bli jag då. haha






peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0