...

igår somnade jag runt 18:00, och vaknade för ungefär en timma sen, hemskt att slösa bort
tiden genom at sova, men det är det värt! ja har jobbat jäte mkt nu under hela veckan
och helgen som va, denna helg är jag ledig! super skönt, ska vara med nino, och
träffa disa! ska nog gå ut, tror ja, får se:)

mamma sitter mitt emot mig och ser helt förstörd ut, hon har börjat jobba
lite mer effetivt nu, hon inser nog att det är inte speciellt kul att
tralla runt hemma hela tiden, haha !!
ska snart dra till jobbet, men ni får ha det bäst !


peace and love

Kommentarer
Postat av: Emelie Liljeberg

Men de är klart att man ska skriva om man är deppig också. Tack så hemskt mycket :)

2008-10-23 @ 11:06:48
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0