...

va med disa igår, först nivå, sen vart det LCL, (gamla windows) sen vart det sjukhuset för min del,
jävla skit mat mc donalds! de var trevligt, kom inte hem förens 7 imorse, ska tillbaka
till sjukhuset runt 15, disa följermed ! höhö, orgasm är en grymt god drink;)
efter sjukhuset blir det hem, gyma lite, sen basta/durcha sen till sist, sova! imorn ska
jag jobba, måste.. ringde och sjukanmälde mig i morse, det gjorde ont i mitt hjärta,
David frågade om det hade hänt ngt ( 1:a bas assistenten/jouren )

sitter nu med nino och ruttnar.
                                                
                                               me and disa will always be friends!
                                                                          <3


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Härlig blogg du hade :)

2008-11-10 @ 00:56:16
URL: http://rebeccabergmano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0