...

"kommer du ihåg på den gamla goda tiden?"'


ja har sett så mkt saker som gott snett, saker som aldrig ens har behövt hänt,
jag är en ensamvarg som bara respekterar mig själv,
om jag ska vara helt ärlig så är jag en ond människa, tänker oftast bara
på mig själv, ja tar aldrig åt mig för ngt, ja skiter i alla!
det är så man blir efter 10 år i kaos, men nu, när allt verklgen känns bra,
varför ändras ja då inte? ja vill inte vara någons "vän", ja vill inte ha kompisar,
vet ni vad! ja klarar mig själv, ENSAM ÄR STARKAST, efter de ja har gått igenom
så tror jag nog att ja klarar allt framför mig själv, ja behöver inte ngn som
stöttar mig,


jo så är det, ja är en känslokall människa som har gett upp hoppet
om det mesta, och jag tror inte att någon utav er tänker lägga er i,
ja har haft ett mindre bra liv än vad du har haft! och så är det..


ENSAM ÄR STARKAST!


peace, love and tnx 4 understanding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0