...

dagens tider:

10:00 - ja fick ett sms från HALENS att mina kläder nu fanns att hämta i Hallunda C DIREKTEN!
11:00 - tanja skickade mess " är du vaken?:)"
11:05 - jag hoppade in i durchen.
11:43- ja drog till centrum, och skulle hämta mitt paket, men glömde PASSET, så ja vände hem och gick ned igen.
13:00- satt framför datan
14:21- lagade mat till mig och nino, :)
15:23: nino kommer och vi äter maten som ja har gjort, ( det bevisade sig bli ett fjasko) haha
16:03 jag tar bussen. där ja träffar elin, sen kom peter, och vi böt nummer, efter 40:de gången! (:
16:45- mitt arbetspass börjar, den jobbiga stressen i kassan, men de vart bra ändå! rätt kul att jobba idag.
19:03- ja får min första rast, YUUHUU, ja tar en cigg och njuter i regnet med ÖZ ( den grymaste tjej-musilmen)
20:23- ja är klart för dagen, räknar kassan, byter om, och får sjuts på Ahmeds fina cykel hem till tanja.
20:43- jag och tanja satte oss på tåget på väg hem till mig.
21:45- vi satt på kebaben och käkade mat! ( bara jag då)
22:32- på väg hem ifrån kebaben, vi gick hem till mig och satte oss framför datan.
01:54- jag och tanja drog till centrum, för att ta bussen hem till henne, så hon kunde gå hem och sova!*inklusive jag*
02:24- vi hamnade utanför hamburgarkiosken i fittja, när man smälde i sig en 90g. med cola! tanja tog en fanta EXOTIC!
02:39- tanja bestämmes sig att sova hos mig, vi lämnar hennes mors busskort, och hon måste ha med sig tandborsten
03:05- vi väntade på tåget i fittja, åkte till vårbbygård och bytte tåg mot Norsborg därifrån,
03:28- vi är äntligen i hallunda och tar en vacker promenad!
03:50- hemma hos mig och ja började skriva detta inlägg.
04:09- klockan är nu mkt och tanja har ännu inte borstat sina tänder!

godnatt! imorgon börjar jag 11:45, det innebär att ja måste upp halv elva, men men... GONATT!
PEACE AND LOVE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0