...

idag är det onsdag. det innebär att jag ska jobba kväll!
kör från kvart i 3 till stängning, härligt, finns ändå inget att
göra, då kn man lika gärna jobba, och tjäna en massa pengar,
så ja blir rik och kan betala alla jävla räkningar ja har !
mor är fortfarande arbetslös, :/ . hon söker och söker med
inget nappar, stackarn..

(bilden är 2 år gammal, men ja älskar min hårfärg på just denna bild)

ikväll ska ja antagligen träffa tanja, får se hur sent det blir för
mig, annars drar jag snabbt till kyrkan och sen hem och sover.
min baby ville träffa mig, så han kommer säkert komma förbi,
han var hos mig igår men ja somnade! stackarn.. sen stack han
och ja somnade om.. vaknade i morse med huvudvärk:/ .. de är
typiskt, så ja hoppade in i durchen, tog en varm dursch och sen
klädde jag på mig, mor gick till centrum och köpte ciggaretter och
gjorde en ost&sking omelett till mig! hon vet vad jag vill ha,
som att hon kan läsa mina tankar,
ne, nu har ja en massa viktiga samtal att ringa, banken, telia,
jobbet, baby, och sen pappa! vi hörs babes;)

love&peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0