...

de är så patetiskt att leva efter andra människor. fan! lev ditt liv och gör
som du själv vill.. varför försöka vara någon som de andra man vill att man ska vara?
fuck that shit ..
ja har det så jävla bra som man kan få det , ett fast jobb, den bästa pojkvännen,
de bästa vännerna, disa, ishtar, ator, jobbarkompisar, den bästa tvillingen, den bästa
självkänslan man kan få för att få det så bra som möjligt!
jag älskar mig själv och de är det ända jag behöver.. ja är en egoist! största av dem alla..
det är det ända man behöver, de så kallade "fällor" ni skit människor ställer till löser
jag, ni är för svaga för mig, vad är det ni inte förstår? det är ni som har gjort mig
stark, det är ni som har gjort den till jag är idag! och tro mig, de är ja stol över.
stolt över den jag är idag, tach vare allt skit ni har ställt till det för mig.
ja har det bra, jag har gått vidare till en högre nivå, gått vidare för att ni ska förstå,
att ni ALDRIG KOMMER ATT KUNNA NÅ UPP TILL MIN NIVÅ!!!

så släpp greppet och gå vidare ni också, ni vinner aldrig den här kampen..
gud står på min sida, han har följt min väg genom allt, och kommer göra sp
ja vinner, utan någras fuls knep eller någon bakom mig, jag kommer stå
som en kämpe och slåss. Ensam, som en riktig krigare!
ENSAM ÄR STARKARE.

ja är inte någon jävla pussy som ni är, kom igen, är ni reda att ta en kamp mot mej?
på liv eller död..

peace and love

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer ta upp kampen mot dig och jag kommer vinna,

2008-11-27 @ 17:43:07
Postat av: FRIDA

men det är ju härligt, är du pussy för att bevisa vem du är ? eftersom att du är anonym? hahahahaha, ah, du kommer verkligen "vinna" kampen.. ÖRRRRRR

2008-12-08 @ 21:31:31
Postat av: Anonym

genom att du skrev så har jag fått reda på din IP adress, och vet exakt vem du är .. kom och kriga om de är så..

2008-12-08 @ 21:37:32
Postat av: Anonym

visst de böjrar när du minns annar det

2008-12-09 @ 21:14:00
Postat av: Anonym

jag glömde skriva mitt namn ULRIKA APPELGREN

2008-12-10 @ 21:10:42
Postat av: FRIDA

HAHAHAAHAHAHAHAA , ulrika, vet du ens vad du ger dig in på? nej det gör du inte.. så du kan lika gärna backa.. för ja vill inte skada dig, för du är redan skadad!! och ja ger mig inte på männiksor som mår dåligt.. speciellt du.. men om du påstår att du är stark, kom igen!! är du kvinna eller mus? haha

2008-12-11 @ 16:40:16
URL: http://fridaappelgren.blogg.se/
Postat av: ULRIKA APPELGREN

först ville du kriga men nu pöassar det inge längre. du kan återkomma när du känner dig redo. hahahaha

2008-12-11 @ 20:09:32
Postat av: FRIDA

kom när du vill!!!!!!!!!!

2008-12-11 @ 23:27:21
URL: http://fridaappelgren.blogg.se/
Postat av: ULRIKA APPELGREN

varför startar du ett krig för fast DU är så jävla konflikt rädd? de e bara en fråga?

2008-12-21 @ 00:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0