...

fan kan inte människor sluta bry sig?
att människor ens tycker det är kul att sitta och snacka skit och sprida en massa
nya rykten.. fan kan man inte skita i  alla och sluta bry sig? fan.
ja skiter i allt och alla, JAG BRYR MIG INTE ON NÅGON...

fan, det är så barnsligt gjort, väx upp och skaffa er ett liv.. jag tror inte att

era liv förgyllas mer utav att ni ska sitta och snacka skit om mej och hitta på

en massa falska rykten, har ni inget annat för er än att sitta och snacka skit?

men som man säger, männiksor som snackar skit, är fulla av skit,

så ta åt er.. ni är fulla mer skit, era äckliga människor!!!


Kommentarer
Postat av: Jenni

Jag tar dem bara för du e bäst!!!!!! <3

2008-11-16 @ 20:55:50
URL: http://siimplyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0