...

ja, så är det..
baby har personalfest idag, även disa är där :) . själv sitter jag och ruttnar med mor..
vi åker till egypten om 1 vecka! det ska bli så skönt. ska bara sola och bada!
det här resan vart bara en inpuls av mor.. haha .. hon sa :
- Vi drar till egypten, ta ledigt från jobbet.

och jag hakade på!

i fredags jobbade jag, sen satt jag och baby och kollade på film! i går ( lördag)
så var jag  Disa, Gabriella och Gabriella på LCL, innan dess var vi på nivå
där vi träffade marianne och ishtar, marianne fyllde 20, men hon var redan
fuckt up innan vi skulle dra till LCL, så dem drog hem, stackars ishtar,
ja lider med henne fan, haha ..

idag har det varit en seg dag, vaknade städade lite, sen kom baby förbi, vi

myste lite:) sedan träffade jag mor, vi åt pizza nere i centrum, sen kom madeliene
( syster dotter), vi var i mc donalds!:) satt och pratade lite osv, det var ett tag sen..

nu så sitter jag och kollar på tv, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0